Fa dies que tinc el blog aturat. Quan atures una cosa sol ser degut a que ja has perdut l’interès o bé una manca de temps. El que ha passat amb el meu blog sol passar en molts d’altres. La manca d’organització porta a no trobar el suficient temps a invertir en una eina virtual com aquesta.

Aquest aturada ha estat fruit d’una bona noticia. Des de principis de desembre, la meva vida va donar un tomb. Quan va començar l’hivern veia el meu futur professional molt desdibuixat. La situació econòmica i laboral era, i continua sent, crítica i no tenia gens clar que seria de mi. Però mai saps quan arriba el moment.

Actualment treballo en una empresa esportiva amb base a Barcelona, però amb oficines a EEUU i Colòmbia, que es dedica a organitzar esdeveniments esportius, campus i acadèmies de futbol, a més de representar a jugadors i consulting.

Dins d’aquest empresa desenvolupo uns dos càrrecs dins l’àmbit del futbol:

Spain Soccer Camps:

Coordino, sota la direcció de la Montse, i amb col·laboració amb el Dani, els campus internacionals de dues de les escoles de futbol més importants del món. El proper estiu una bona colla d’adolescents d’arreu del món vindran a Barcelona per posar-se en mans dels entrenadors de les escoles de Barça i Espanyol per viure una experiència única.

Kaptiva Sports Academy:

KSA es tracta d’una Academia de futbol que te com a principal objectiu oferir al joves talents del futbol un plataforma ideal per a convertir-se en jugadors professionals. Amb un fort acord de col·laboració amb la UE Cornellà, un reconegut club local entre els deu més pontents a tot l’Estat, que durant els últims anys ha format a molts jugadors que actulament es troben en l’elit del futbol mundial.

El futbol, que és la meva passió, és el protagonisme principal de la meva nova feina i això no es paga amb diners.